P.I.B Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 http://www.adressa.no/nyheter/article.j ... eID=513438 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hva slags bil er det? Merke og modell: BMW - Registreringsnummer: BN50808 Det står rett og slett ikke noe mer hos vegvesenet. Merkelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hmmm... Prøvde å sjekke jeg også. Fant ikke noe. RART! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Til opplysning er det en Bmw M5 89-92modell med 232kw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Tenkte på det pga. fargen... Techno Violet er jo en relativt vanlig farge på E34 M5. Forbanna drittfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 et lite tips...tast inn reg.nummer hos mekonomen.no..da får dere opp det meste..men eldre biler er litt vanskeligere å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Stemmer, men jeg sjekket vegvesenet. Det er jo registreringsregisteret såvidt jeg har skjønt. Høyst merkelig at det kun står "BMW -" der. Mekonomen er ikke riktig heller på alt. Den sier at min E34 er en 518i. Det stemmer heldigvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå