Patrick Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Da har jeg endelig fått tatt noen bilder av "gooood" bilen. Håper og ha den ferdig i løpet av uken... Er jo ikke no bmw da men må alltid ha litt forskjellig vet dere! Da er det alltid deilig og komme tilbake til bmw. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=album100&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Mangfold er bra! Hvorfor er den i biter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Den er i biter fordi jeg har hatt motoren til bygging og "hel" lakkert bilen... alt er plukket fra hverandre og byttet, renovert, eller lakkert Blitt mye grom biter på den og gleder meg til og vri om nøkklen!!! Må få lastet opp en film og men er det noe sted og legge den her på forumet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hvis det bare et et lite filmklipp funker det å legge den ut i galleriet. Hvis ikke kan du sende den til meg, så kan jeg legge den ut midlertidig et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Da var Jomfru turen tatt.... Og kan bare si at jeg faktisk kommer til og overleve med cossie'n... blir aldri BMW men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå