Ettertenning Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Var igår tror eg.. Eg skulle starte bilen, og akkuratt da abs lampa forsvant kom det en høg og tydeleg pling lyd... Noen som vet ka dette betyr? Det var bare denne ene gangen,, eller det vil si var flere ganger for eg skrudde av og på tenninga flere ganger. Bilen var varm. men i ettertid har eg aldri hørt lyden, Noen som har en ide eller vei ka det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Det er frostvarsleren som sier deg at utetemperaturen er under 3,5 grader. Ikke noe å være redd for med andre ord. Bare å glede seg til vinterværet virkelig slår til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Ok det er jo faktisk interesant og få en sånn melding, blir litt meir observang da. Takker for hurtig svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Bare hyggelig det! Hvis du ser etter når den lyden kommer, så blinker temperaturen i displayet der nede. Gjør hvertfall det på min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hehe. Det var slik på E36en min også, med den store kjørecomputeren. Det forklarer jo hvorfor du kun hørte det en viss dag. Du får vente til det blir kaldere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Stemmer det den blinker når lyden kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå