Desloch Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Kjørecomputeren min viser -37*C konstant. Hvordan feilsøker jeg dette? Sensoren som er gåen? (hvor ligger den? Under frontfangeren?) Alle tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Den ligger inni venstre kjølekanal som går fra frontfangeren til bremsene. Det er bare en liten dings som sitter festet i et klips midt i selve kanalen, bak fangeren. Husker ikke helt hvordan jeg kom til der, rett og slett fordi jeg ikke husker hvordan det ser ut (alzheimer light). Enten var det ved å ta ut tåkelykta, eller ved å løsne fangeren (noen bolter bak listene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Det er som regel bare å komme seg under bilen, så ser du den. Ca 5-7cm lang, og med en liten svart "pisk" festet på en gul(falmer) kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå