Gå til innhold

120d

SE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja hu fikk den første som Morris fikk.

Vet jeg skal en tur bort på Morris snart for å hente vinterhjula. Kan si ifra når jeg vet når det blir så kunne vi jo møtes elns da vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute å testa. Er veldig bra drag til automat å være. Utrolig komfortabel bil. Spess med de sportsetene.

Mhm. Må en tur til Sandefjord og Larvik en av de nærmeste dagene. Hente noe hos han jeg kjøpte bilen av. Han har visst liggende et par av de tingene jeg mangler til bilen.

Ja, vi får se det litt ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,dette er med i lyspakken: interiørlys bak(sentrert)med leselys,leselys foran,belyst sminkespeil for fører og forsetepassasjer,indirekte belysning foran og bak,fotromsbelysning foran,belyst område utenfor dørene,inkludert utvendig dørhåndtak lakkert i bilens farge.

Pris for dette på 116i og 118d er :3243 kr

for 120i og 120d er :2588 kr

bestilte dette på min også,var det stillig i mørket når du tente lysene på dørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så veldig fancy ut.

Ok husker ikke hva ellers som var i den lyspakka, men det må ha vært en annen grunn til at det blei valgt siden mamma heller ikke hviste om det.

Hei,dette er med i lyspakken: interiørlys bak(sentrert)med leselys,leselys foran,belyst sminkespeil for fører og forsetepassasjer,indirekte belysning foran og bak,fotromsbelysning foran,belyst område utenfor dørene,inkludert utvendig dørhåndtak lakkert i bilens farge.

Der har du svaret, SE! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...