SE Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Nå har 120d kommet. Står utafor, og den er tøff. Skal ut å kjøre nå. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Grattis! Du får ta deg en tur til Borre da. Men er vel begrenset moro nå under innkjøringsfasen? Mor di var forresten heldig med at hun var så kjapp. Bestillingstiden nå er mange måneder. Mars 2005 snakkes det om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Ja hu fikk den første som Morris fikk. Vet jeg skal en tur bort på Morris snart for å hente vinterhjula. Kan si ifra når jeg vet når det blir så kunne vi jo møtes elns da vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Mhm. Må en tur til Sandefjord og Larvik en av de nærmeste dagene. Hente noe hos han jeg kjøpte bilen av. Han har visst liggende et par av de tingene jeg mangler til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Har vært ute å testa. Er veldig bra drag til automat å være. Utrolig komfortabel bil. Spess med de sportsetene. Mhm. Må en tur til Sandefjord og Larvik en av de nærmeste dagene. Hente noe hos han jeg kjøpte bilen av. Han har visst liggende et par av de tingene jeg mangler til bilen. Ja, vi får se det litt ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Ja, det er lang vente tid på dem,bestilte min sist uke og den vil ikke være her før i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 130 kommer til våren, den har 273 hester og 500NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Njaa ikke som jeg vet, forresten jeg er ikke sikker på om jeg leste 237 eller 273, leste i farta husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 La akkurat merke til at det er lys under i dørhåndtakene på 1-serien. Det var litt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ja de sitter i underkandt av håndtakene. Så de går på når du låser opp bilen. Sikkert for at det skal være letter å se hvor håndtaket er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 De lysene som du snakker om er ikke standr lys på BMW 1 serien, det er ekstra utstyr(går under lyspakke) Kjøpte det også på min,var det stillig å se i virkligheten i mørke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Ja så veldig fancy ut. Ok husker ikke hva ellers som var i den lyspakka, men det må ha vært en annen grunn til at det blei valgt siden mamma heller ikke hviste om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hei,dette er med i lyspakken: interiørlys bak(sentrert)med leselys,leselys foran,belyst sminkespeil for fører og forsetepassasjer,indirekte belysning foran og bak,fotromsbelysning foran,belyst område utenfor dørene,inkludert utvendig dørhåndtak lakkert i bilens farge. Pris for dette på 116i og 118d er :3243 kr for 120i og 120d er :2588 kr bestilte dette på min også,var det stillig i mørket når du tente lysene på dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Ja så veldig fancy ut.Ok husker ikke hva ellers som var i den lyspakka, men det må ha vært en annen grunn til at det blei valgt siden mamma heller ikke hviste om det. Hei,dette er med i lyspakken: interiørlys bak(sentrert)med leselys,leselys foran,belyst sminkespeil for fører og forsetepassasjer,indirekte belysning foran og bak,fotromsbelysning foran,belyst område utenfor dørene,inkludert utvendig dørhåndtak lakkert i bilens farge. Der har du svaret, SE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå