Hhenrik Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Tenkte å erstatte mine gamle, ORGINALE BMW felger med noen nyere å råere. Men problemet er at jeg ikke vet hvilke felger som passer på bilen. Har en kamerat som har noen honda accord felger som jeg kunne fått, men aner ikke om de passer. Noen som kan si meg dim., boltsirkel og annen informasjon som er viktig ved felgvalg? Kall meg sløv, men orker ikke å gå ut i kulden for å se i vognkortet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hei. Du har 4x100. Har du modorat senking so passer Brock b1 felger. Gå for 8/5x17" rundt bau. ET 35 framme og ET 13 bak. Da får du ein fin vaskekant bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ok, men hvor finner jeg råe felger til e-30? leter som en gal her på linker..men finner bare til de der forbanna e36 og oppover..nesten ingen til E30..tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Send ein mail til Svein Erik på www.styling-tech.no Han kan skaffe det du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Enig med brock b1, men 10*17 bak og 9*16 fram.... kanskje ikke lovlig men fint som faen.......(går vel bra med 9bak og 8,5 fram) Hadde 9*16 m/225/40/16 rundt hele på min gamle(borbet a. fine de og ) www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumN ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2004 var inne på styling-tech, men fant ut at felgene var mye dyrere der enn hva det ville bli å kjøpe felger direkte fra brock.de. Der koster 17. tommerene 1700,- mens på styling-tech.no koster dem 2400,- og oppover. Noen som har peiling på porto fra tyskland osv? erfaring med felgimport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Eneste jeg vet er at posten føkker deg på porto og toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 BorbetA 7.5 / 9 X 16: Litt dårlige bilder, men eneste eg har @ the momnent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå