oddi Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Vurdere seriøst å kjøpe meg denne bilen og har likt det meste jeg har sett av den til nå, men det eneste jeg lurer på er rett og slett om det er gode slitesterke biler. Mange som selges av denne er kjørt over 200 000 km. Hvordan holder motorene seg etter så lang kjøring og er reperasjoner av toppen f.eks veldig dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Så lenge slitedeler er byttet og olje på motor/girkasse og bakaksel er skiftet regelmessig og bilen er behandlet bra så går det vel ann..... Men er den rævkjørt av en kvisete jævel så er det vel ikke mye å samle på.. (eller mye rust?) (eller så kan du jo kjøpe en som er skrudd tilbake til 120.000km fra 300.000.......... nesten så god som ny ) Hvis gj.snitt.lig kjørelengde er 12000 per år så skal jo en 86mod ha kjørt ca 216.000km i år..........Så det er jo ikke unormalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå