Riefarn Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 På utkikk etter endestykke til potta mi ser etter en slik en ( http://www.streetdesign.no/?go=vis∏=5779 ) eller med doble potter.. Ingen nettbutikker har endestykker som passer, for potta jeg har nå måler 58x68mm... og finner bare som passer optill 60mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Ring å hør med Svensen Eksos om de har. De har et stort utvalg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mor di Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 lag en sjøl da vel... det gjorde jeg, en e30 med 4,5" enderør, det er tøft d.... Så du må nok mikse litt sjøl.... hilsen rogalending!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Jeg kjøpte hos Svendsen eksos. Da måtte jeg kappe den gamle endestussen og sveise på den nye. Ble bra resultat og den stussen jeg kjøpte går akkurat kant i kant med det hullet som er i fangeren orginalt. 450 kr tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå