bmw-power Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg har grøftlys som lyser på både park,nærlys og langlys, skal det ikek være noe knapp/bryter for grøftlys..? evt hvor den knappen skal være? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 På min sitter det en egen liten trykknapp til grøftelys foran og tåkelys bak. Sitter til høyre for lysbryternen litt gjemt bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 En trykknapp til hver av dem altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 De to runde små knappene til høyre for hovedlysbryteren var tåkelys foran og bak hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 hmm, det var det jeg tenkte meg egentlig, men til meg er det kun knapp for tåkebaklys der, er det mulig å kjøpe en med dobbel, dvs: en for tåkebaklys OG grøftlys og bare montere den på opprinnelig plass. Da er spm: Ligger ledningen til bryter framme motor-rommet da? Er bilen i det hele tatt orginal med grøftlys.. Kanskje derfor han har kobla de konstant på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 hmm, det var det jeg tenkte meg egentlig, men til meg er det kun knapp for tåkebaklys der, er det mulig å kjøpe en med dobbel, dvs: en for tåkebaklys OG grøftlys og bare montere den på opprinnelig plass. Ja. Det er ikke så dyrt heller. Da er spm: Ligger ledningen til bryter framme motor-rommet da? Er bilen i det hele tatt orginal med grøftlys.. Nei. Du kan kjøpe et kit med alt du trenger, og det koster litt. Det er heller ikke gjort på 15min å montere. Sørg for å få skikkelig monteringsanvisning. Kanskje derfor han har kobla de konstant på! Definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 hmm, det var det jeg tenkte meg egentlig, men til meg er det kun knapp for tåkebaklys der, er det mulig å kjøpe en med dobbel, dvs: en for tåkebaklys OG grøftlys og bare montere den på opprinnelig plass. Ja. Det er ikke så dyrt heller. Da er spm: Ligger ledningen til bryter framme motor-rommet da? Er bilen i det hele tatt orginal med grøftlys.. Nei. Du kan kjøpe et kit med alt du trenger, og det koster litt. Det er heller ikke gjort på 15min å montere. Sørg for å få skikkelig monteringsanvisning. Kanskje derfor han har kobla de konstant på! Definitivt! Tenkte meg det Hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå