Lien Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Heisann! Fikk igjen bilen fra reperasjon av "aircondition system" i dag og da jeg kom hjem oppdaget jeg at håndbrekket hadde hengt seg med knappen inne.. Dvs at håndbrekket ikke går på.. Skal kontakte verksted ang dette men jeg lurer på om det er noe big deal å fikse selv? Har ikke skilter så da blir det så tungvint å kjøre den ned og slik.. Noen som har opplevd det før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muren Motorsport Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 prøv å vri handtaket rundt å bak du! samtidig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ettertenning Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Og vist ikkje deg går så får du prøve og demontere det og smøre det opp med 556 (CRC) og moe det. så fjerner du crcen med litt sprit og så smører du opp med litt fin grease. det gjør susen vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted October 14, 2004 Author Share Posted October 14, 2004 Får ikke av håndtaket til håndbrekket.. Har tatt av belgen men kommer ikke til fordi håndtaket sitter fast, og selve håndbrekket er poppa fast i wire mekanismen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted October 15, 2004 Author Share Posted October 15, 2004 Er det noen som veit hvordan selve gummi håndtaket er festa på håndbrekket? Det er vell bare å dra av det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
touring Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 var ute for da sjølv,under belgen,mellom strammarane er da ein liten bevegelig metalldings som kom i ulage,skal pressast bakover.Gjort på 10 sekund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts