Muren Motorsport Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 e28 kan virke som den er lagd for lekkasjer.. utluftinga bak, (bak deksela på c-stolpen) en kraftig regnskyll eller en vask er nok til at vatten kommer inn i bagasjerommet, står bilen med fronten ned, renner dette vatne fram å nedi bilen. har tette nesten hele spalta på min, innom deksele.... med aluteip, kun et par tre centimeter jænn i nedkant! med godt resultat! inni luftinntake til varmeapparatet. bak dekselet i motorromme kan avrenningane på sidene ver tette, rusthål rett inni kupeen.osv ta av deksele spyl forsikti med hageslangen nedi,sjå om vatne kommer inni bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muren Motorsport Posted October 13, 2004 Author Share Posted October 13, 2004 den havna feil.. skulle vere svar til våte gulvtepper.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Takker for svar på litt feil plass. Men det går bra. Skjønte det allikevel jeg. Skal ta å se på dette til helga når jeg får litt bedre tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muren Motorsport Posted October 13, 2004 Author Share Posted October 13, 2004 den e go!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts