berntb Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Dette skal jo være trivielt! Har en 94 316i hvor reima røk tvert av. Det er en såkalt multireim som driver dynamo, vifte og vannpumpe. Men hvordan skal denne tres gjennom alle hjulene og hva skal løsnes for å få tredd den på? Finnes det noen tegner el. av dette ute på det store internett? Håper noen erfarne mekanikere der ute forbarmer seg over en nybegynner-mekker som prøver å spare litt verksted-penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Vet ikkje heilt korleis dette skal gjøres, har aldri gjort det selv. men hadde eg vert deg ville eg bestilt haynes boka til den aktuelle bilen. det er konge bok og der står det meste. Engelsk utgave er best meiner vertfall eg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Se om ikke den kan hjelpe deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntb Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Takk, men jeg har ikke AC så da ser det ikke akkurat sånn ut. Men jeg tror jeg har funnet ut hvordan det skal være (er ikke helt sikker for jeg synes da at reima virker litt for kort). Har løsnet dynamo men det gjorde det ikke noe særlig enklere å få på reima. Må være noe annet som skal løsnes på i tillegg - hva er det mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Du har ikke strammehjul, sant? derfor slakker du bare av ved dynamoen og begynner å tre på den nye. Den kan bare monteres på en måte. Så feil skal vel ikke kunne skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå