|_BMW_| Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hei! Tenkte jeg skulle gå til annskaffelse av en "Rullgardin" til bakruta... Tenkte at dette var ideelt og kjøpe på biltema eller lignende... Men her om dagen så jeg en fryktelig krøn elektrisk rullgardin, er dette verdt pengene?? vannskelig og montere?? Viktigst: Hvordan fester jeg en ordinær gardin, uten alt for mye skade på bilen liksom!!! Finnes det noen som er bedre på dette område enn andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hadde bilextra gardin i min gamle... funket fint d.. par skruer ned i hattehyllen og det var gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hmm...oki hvor får jeg tak i detta da?? Bør jeg kjøpe en gardin som dekker akkurat målene på bilruta eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Bilextra.... Hvis det ikke er butikk i nærheten så går det vel på nett www.bilextra.no eller www.biltema.no Min gardin gikk "litt" utenom, men ikke mange cm å snakke om. er vel vanskelig å treffe helt blink... D går jo an å prøve en gardin før en skrur den fast for godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Sjekk med en BMW forhandler hva de koster orginalt. Det er ikke sikkert de er så veldig mye dyrere enn en Bilextra o.l steder. Passform og kvalitet er nok i en helt annen klasse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Jepp gjør det.. Kan være like greit. Tror ikke det lønner seg med elektrisk da (hvis du ikke absolutt MÅ imponere damene da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hehe...nei så bare fryktelig gromt ut, men det er vel bare den første uka;P Takk for tipsene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Koster rundt en hundrelapp hos Biltema. Tipper det koster 10-20 ganger mer hos BMW, men det kan vel alltids være verdt å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå