Cervin Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Jeg lurer på om der begynner å bli lite olje i servoen eller noe, for når bil er kald, og jeg kjører ned en liten bakke som er ganske bratt, som jeg må snu i bunnen av virker det som om servoen kopler ut og inn og ut og inn.. Er det bare litte hydrolikkolje eller kan dette være noe annet? Og er det noen fare med det, har aldir merka noe utenom den bratte nedoverbakken med kald bil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Har bilen din separat "viftereim" for servoen? Kanskje den er slakk/ødelagt? Og for å eventuelt utelukke lite servoolje kan du jo bare peile den? Er jo like enkelt som å peile motorolje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cervin Posted October 14, 2004 Author Share Posted October 14, 2004 Hmm, hvor er peileren til den? Og jeg vet ikke om den har separat viftereim. Åssen finner jeg det ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hügel Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Du skrur av lokket på beholderen til styreservoen. I lokket er det en innebygd peilepinne. Noen som vet hvilken type ATF-olje det skal brukes på styreservoen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts