Gunnar Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Oppdaga i dag at det kommer en eller annen el.lyd fra et eller annet sted når jeg slår på hovedlysbryteren med tenninga og motoren av (på BMWen). Virker som det kommer fra foran hanskerommet eller noe. Og nei, jeg har såvidt jeg vet ikke el. høydejusterbare lykter... Noen som vet hva det er, og om det er normalt? Er litt var for alt slags slikt for tiden, siden batteriet mitt har konka ut et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Det er jo det samme som skjer når du skrur av motoren etter en kjøretur og glemmer å skru av hovedlysbryteren! En stygg høy lyd som skal minne deg på å skru av lyset før du forlater bilen, samme skjer hos meg også viss lyset blir slått på uten at motoren er igang, så det er ikke no farlig, det er bare en påminnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hehe. Nei. Ikke den lyden. Snakker om noe som høres ut som en el.motor eller noe. Lyden er veldig lav, men jeg skjønner ikke hvorfor det kommer noen lyd i det hele tatt. Har ikke sjanse til å høre den med motoren i gang. Kan minne om lyden fra biler med elektrisk nivåregulering, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hehe. Nei. Ikke den lyden. Snakker om noe som høres ut som en el.motor eller noe. Lyden er veldig lav, men jeg skjønner ikke hvorfor det kommer noen lyd i det hele tatt. Har ikke sjanse til å høre den med motoren i gang. Kan minne om lyden fra biler med elektrisk nivåregulering, men... Hehehe, okay!! Men da har jeg ikke peiling på hva det kan ver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Det er nok bare relleet til lysene som slår inn. lager lyd det blir satt spenning på spolen, klikk. eller bzzzz Tror ikke det er noe og bekymre seg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Er det ikke bensin pumpa du hører da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Jeg tror heller ikke det er noe å bekymre seg for. Er vell ett rele eller besinpumpa e.l som det tidligere er nevnt her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hvorfor skulle bensinpumpa slå seg på i lag med lyset? Kan jo kjøre med lysbryteren helt av. Av erfaring vet jeg at bil med bensinpumpe som ikke funker sviver relativt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå