aceex Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Får ikke vri nøkkelen, kan ta den ut og inn men får ikke vri. Ratt låsen er ikke på. det lyser i KM telleren så jeg trur låsen er vridd litt. noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Noen som vet ny pris på tenningslås. 318i 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Tror jeg betalte ca kr 2000-2500,- ferdig montert da jeg byttet tenningslås på en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 kjøp brukt, har vell ikke noe å si om du har 2 forskjellige nøkkler på hanka di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Tror jeg betalte ca kr 2000-2500,- ferdig montert da jeg byttet tenningslås på en e36 Fikk du samme nøkkel som til døra ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Kjøper du nytt koder de vel om låsen etter nøkkelen din. Det gjorde de ihvertfall på baklukelåsen til den av bilene mine som ikke er BMW (kjøpte ny låsesylinder). De lånte nøkkelen min, og 3-4 minutter etterpå var de tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå