Kure Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Solgte min e36 320i for noen uker siden, og til mandag eller tirsdag ruller det ny bil inn i garasjen. Det ble en 528ia vare 97 mod. Bilen har gått 117400 km har 4 stk el vinuer, 4 airbags, el takluke, skinn, klima, avtagbart henger feste +++ Fikk pruta den ned til kr 165.000,- pluss reg, og mener det er en bra pris. Ser nå frem til en rask helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Grattis med ny bil da, men nå kan du kanskje fjeren Bmw eier wannabe på kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Jøss. Hørtes meget rimelig ut ihvertfall! Grattis! Mange nye biler her inne for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2004 er det skikkeølige felger på 5'ern a?.. det må du ha vettu (hvis du liker sånt da ) Det er 16toms sommer hjul, så det blir nok noen nye felger i løpet av vinteren. Enten 17 eller 18 toms, har ikke helt bestemt meg. Liker felger som står i stil til bilen, altså størrelse,utseende osv.. Jøss. Hørtes meget rimelig ut ihvertfall! Tror det jeg å. Bilen er kjøpt hos Grandahl i Sarpsborg, og de garanterte km stand. De skulle ha 185 000 for den pluss reg, men jeg klaget på dårlig håndbrekk og en ørliten risting i bilen. Ristingen er trolig en eller annen gummi foring ved / på drivakselen pluss at jeg sa det var meget negativt at den var importert i 2001 med tanke på omreg til stasjonsvogn. Så da fikk jeg den for 165 000, som jeg er ganske sikker på er en bra pris. Jeg er værtfall fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2004 Share Skrevet Oktober 16, 2004 Aaah. Det var varebil ja. Leste ikke skikkelig. Trodde det var en sedan. Men er vel fortsatt en grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Grattis, mange nye biler nu for tia, Bmw er i "slaget" som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå