Chris Skrevet Oktober 16, 2004 Share Skrevet Oktober 16, 2004 Var og henta den nye doningen i dag! Kjempe digg bil altså. Men det var noe som var veldig rart. Hver bitte lille humpel, komlokk, kant osv i veien dunka veldig i bakakslinga virka det som. Det smalt liksom i forstillinga når jeg ga på litt ut fra en ugjevn vei.Og når jeg kjørte over en liten humpel i en sving så dunka det, og rumpa dansa på en måte. Hva kan detta være? Kjører jeg over fartsdumper virker den helt grei. Syns detta var ganske rart. Den virka liksom ikke tight for fem øre. Drifta litt for mye med bilen kanskje? Skal ha den på NAF test til uka, mulig de finner feilen? Kjempe fint om noen med litt kunnskap kan hjelpe meg. For jeg er helt newbie på bil og bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2004 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 16, 2004 Share Skrevet Oktober 16, 2004 Det hørtes ut som diverse slitte foringer. Siden du skal ha den på NAF-test er det bare å smøre seg med tålmodighet, jeg er sikker på at de finner ut hva som er galt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2004 tja, det var det med tolmodighet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 16, 2004 Share Skrevet Oktober 16, 2004 Burde du ikke tatt naf testen på bilen før du kjøpte den, for i kanskje få avslag på pris på ting som var feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw525ius Skrevet Oktober 16, 2004 Share Skrevet Oktober 16, 2004 sjekka demperne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Jo du sier sikkert no der. Men når du har leita etter bil i mange måneder så blir man litt lei osv. Og jeg ingikk en avtale på drivverk,motor og rust. så det ordner seg vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Høres veldig ut som slitte dempere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå