cmn Skrevet Oktober 16, 2004 Share Skrevet Oktober 16, 2004 Har selvsagt klart å få 2(!) bulker i den ene felgen min... Har bare bilder av den ene bulken.. Det jeg lurer på er om noen vet om noen som retter felger... Helst på østlandet. Vet om Felgservice i Askim, og noen i Sarpsborg. Noen som vet om noen i Oslo som retter felger? Kanskje noen her har erfaringer med noen firmaer? (Hvor som helst.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Det er et firma på Elverum som driver med retting og bredding av felger! Hugser ikke i farten hva de heter, men kan sjekke det opp! Hadde en felg av de til retting, fikk et meget bra resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Veldig fint om du kan sjekke det opp! Elverum er bare en halvtimes kjøring fra der jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Det er et firma på Elverum som driver med retting og bredding av felger! Hugser ikke i farten hva de heter, men kan sjekke det opp!Hadde en felg av de til retting, fikk et meget bra resultat! Vet du om dem lakkerer felger også? Har noen Alpina felger jeg skulle lakkert opp igjen. Ikke billig å kjøpe dem nye har jeg hørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Har noen fete felger hjemme som er 'ødelagt' eller det vil si at jeg punkterer på felgene på bakhjulene. Hva kan dette skyldes? Kan det være kvasse kanter? Jeg har ingen synlige bulker ved felgenes øvre kanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansen motorsport Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Det er et firma på Elverum som driver med retting og bredding av felger! Hugser ikke i farten hva de heter, men kan sjekke det opp!Hadde en felg av de til retting, fikk et meget bra resultat! østlandske lettmetall heter di. Men når jeg var der å skulle rette en felg fikk jeg beskjed om at det gjorde de ikke lenger. men det var et firma som hadde en anonnse i motorbørsen om retting av felger. sto i motorbørsen som jeg fikk sist gatebil treff på Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå