Hhenrik Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Her om dagen hoppa den ene "armen" til vindusviskerene av (den armen som gjør at begge vindusviskerene beveger seg), fant ut at dette var pga. den ene pakningen på armen var slitt og måtte skiftes. Jeg kjøpte ny arm og monterte denne, men problemet var der enda. Jeg hørte med en bmw forhandler, og han mente at det var den kulen som armen var festet til på venstre vindusvisker som også var slitt. Det var ikke mulig å kjøpe bare kulen, å måtte da ut med 1000 kroner for ny. Jeg da heller på knoksen å fant en brukt til 150 kroner. Problemet nå er det at det er en forbanna stor jobb å montere dette. Jeg må etter all sannsynlighet ut med varmeapperat, vindusviskermotor og mer. Det kan ikke være så innvikla å skifte en så utsatt slitedel!! Noen som har opplevd det samme og kansje kan gi meg noen tips om hvordan jeg kan få dette gjort enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Tore Engesbak Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Det skal faktisk gå an å montere hele sulamitten med motoren fast montert. Du trenger bare å montere av torpedo veggen nermest motoren og kåpa over vifte anlegget. Viss jeg ikke husker feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå