SeT Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Jeg leter etter senkesett til e30 og fant noen utrolig billige dempere+fjærer hos www.gsbildeler.no . Noen som har disse? Er disse gode? Tenker da på 60/40 settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hadde samme sett på min E30... fungerte svært fint. Ble skikkelig stiv.. se bilder: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Ser bra ut:D Selgeren mente at bilen var senka 60/60 med orginal dempere.. Detta kan ikke være riktig for bilen ser ut som en jæla traktor:P Venter på at han skal fakse tilstandsrapport i dag, så kanskje det bli 325 på meg iløpet av morradagen:P Vil det koste mye å få montert senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Senket originalt 60/60? Er det m-tech understell han mener da? Tor ikke originalt M-Tech understell senker så mye.... Det er vel kanskje et "par" år gammelt også Synes 60/40 blir fint på E30.... Senker du like mye bak som fram får bilen ei hengeræv uten like... Er ikke sikker på pris på montering (monterte mitt selv).... Du kan jo prøve å ringe Gs Bildeler bilverksted på tlf 71 26 67 73 så får du vel ca. pris...Du må vel på verksted uansett til slutt for å ta en 4-hjulskontroll etter senkning. + vegvesen og godkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 For det første er det fjærene som senker, og for det andre er 60/60 altfor mye til at det kan være originalt. Og med 60/60 ser den *ikke* ut som en traktor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Det jeg mente var at han trodde den hadde ett 60/60 senkesett på orginaldemperene til bilen.. dette er jo ikke lovlig i det hele tatt, og jeg har sett e30'er med 60/40 senking før ja.. var PITTELITT mer senka enn den jeg så på Edit: I skrivende stund ligger tilstandsrapporten i kontoret til mamma:P Satser på at den er bra... og kan jeg satse på at denne tilstandsrapporten er grei? Ganske stort og seriøst verksted den er foretatt på... men kan jo alltids være at det er en "kompiss" test, og den er godkjent uten at de har sett på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Tilstandsrapporten er jo ingen garanti, men jeg vil tro at de ikke er interesserte i å få på seg at de "godkjenner" hva som helst, så det er nok liten takhøyde når det gjelder kompisgodkjenning. Er jo ikke så kult for de hvis du finner feil det er helt åpenbart at tilstandsrapporten skulle avdekka. Men en vet jo aldri. Du får ta det opp med de hvis det skulle dukke opp noe. Men aller først må du vel se hva slags resultat testen har gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 hehe, ja:P Eneste problemet selgeren visste om var den rusten foran i motorrommet(var ikke mye, bare å pusse det vekk regner jeg med), tanklokket var tatt av, for det var noe med det han skulle ordne men han skulle fikse det neste dagen, motoren sugde falsk luft så den gikk av og til litt ujevnt, men det var kun en pakning som han skifte før jeg eventuelt kjøpte bilen. Bilen skulle ellers være strøken ifølge han.. Gått rundt 190k, nydelig e36 fører- og passasjerstol med skikkelig god støtte, så satser på at den er bra, for det så ut som om den var skikkelig strøken ut... Forrige eier hadde visst sveisa all rusten på understellet, så det kan bli godsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå