Cervin Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Siden jeg er relativt ny her på forumet vil jeg spørre hva folk syns om min bil. Om det var veldig feil å gi 65 000 hos en forhandler for den. Vil egentli bare ha noen kommentarer.. Har funnet en rust. Den er på skjørtet, der skvettlappen hang, er ikke mye, og ikke noe farlig. Kun kosmetisk. Bilde ligger her, og der kommer flere. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=Cervin&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Den er gått 200 000+ Kan skjekke i morra.. Har fått bytta dempere på garantien. Senkesett fulgte med men må byttes nå.. Motorfeste og ei foring bak har jeg og fått byttet på garantien. Dette er jo noe som ville ha kosta litt å reparere selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Prisen var grei nok den... Når man kjøper fra forhandler så har man den tryggheten at det ikke kommer noen gedigne kostnader på den Bilen ser fin ut den, men så var det ikke så mange bilder heller Felger? Og til slutt.... den har ikke 6 sylindrer (forresten, jeg var også crew på synapse i fjor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Du kan ganske greit få E36 318i til rundt 40-45k, men da er det som regel 2 år eldre enn din, pluss at jeg vil tro vedlikeholdet ofte kan være ganske slett på de billigste, så 65k for en '93 med bruktbilgaranti er vel ikke helt på jordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 synest d virker som en helt grei pris. verken for lite eller for masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Høres bra ut Felger har jeg desverre ikke nei... Og det er det jeg sliter med å finne en løsning på.. Men jeg er fattig og får ikke råd bare på studentlånet.. Skal komme med en del flere bilder senere, håper bare det kan slutte å regne for tiden.. Desloch(forresten, jeg var også crew på synapse i fjor) Ska du i år også? Jeg regener med jeg skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ska du i år også? Jeg regener med jeg skal.. Skal som deltaker, men ikke som crew i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 En venn av meg ga nylig 38.000 for en E36 92 modell sedan, den hadde elektriske vinduer, armlene bak og foran, det mangla noen deksler på bilen evt deksle over vifta i panseret og han måtte også bytte bærekuler. Ikke så verst bil, har rulla 180.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr T Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Jeg hadde en 318i 92 mod sedan. Prøvde å selge den lenge lenge for 65. Kjøpte annonser som bare pokker. Til slutt ble jeg irritert og utålmodig, lot den gå for 50 lapper. Bilen var strøken, gått 150k, el.vindu og takluke, fulgt alle servicer. Tror fargen var feil (burgunder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hehe, ja fargen har litt å si.. Jeg så også på en e36 94 318is, men denne var kollisjons skada, vet ikke hvor mye, men nok til at di ikke hadde gjort det noe fint på panseret, denne gikk vell for 75 000 tror jeg.. Er forresten ingenting galt med min.. Ikke overhodet i det hele tatt.. Har fått bestilt skifting av fjærene mine og nå, så nå blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå