manta-a Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Har sett en 325i som er tilsalgs på auto db med m-tech 2 sideskjørt og hekkskjørt under støtfanger.Ønsker og kjøpe ett sånt sett til 2 dørs.Om noen har ett sånt sett liggende så ta kontakt.Har ikke noe og si om det er noen skader osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 selges nytt hos alle bmw-forhandlere visstnok... har slikt selv, men mangler bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Tenkte hvis noe har noe brukt som bare ligger og slenger...Har ikke verdens romsligeste økonomi for tiden...Netopp bynt og jobba som billakkerer og dermed tjener jeg ikke så godt da...Og skal bygge turbo motor i den a-mantan jeg har...Det blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 20, 2004 Share Skrevet Oktober 20, 2004 Du må bare jobbe litt på kvelden... ... for det er mange som vil ha rimelig lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 mtech2 er ikke det letteste å få tak i, men ring til gsbildeler og os bildeler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Mener å ha sett at os har en m-tech 2 bil inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Mener å ha sett at os har en m-tech 2 bil inne! Den delfingrå? Stylingen er solgt, jeg har ringt på den for måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå