///M power Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hva synes dere om den? Er den for mye kjørt? Jeg vet ikke om hvor mye BMW E36 klarer på KM tellern siden alle E36 jeg har sett som er kjørt over 150 er i dårlig stand. Det kan jo hende at dem er dårlig vedlikholdt,menn ikke alle. http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=48368&amsTypeOffset=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Min er kjørt over 150, og den er i tipp topp stand, strøken!! Så hvis di du har sett har vert i dårigt stand, så er det nok eieren som ikke passer på vedlikeholdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Den så ihvertfall veldig pen ut! Svart skinn og full pakke. 190.000km er ikke noe problem om den er skikkelig vedlikeholdt. Har den ikke fått oppfølging kan det derimot være en del som må tas. Synes prisen også virker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Den så strøken ut utvendig iallefall, men forhør deg med hvordan servicer er fulgt etc. Få f.eks. en NAF test på den før kjøp, så du har noe å forholde deg til, eventuelt prute. Min selv runder 199' km snart (langkjørt av alle eiere), men bilen er og blir (forhåpentligvis) så og si strøken, både inn- og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Eg har en 95 mod som er kjørt 170000 og den er strøken. og den er heller ikkje kjørt spesielt fint. men motoren er heilt topp. er chippet har effekt anlegg og sportskatt. Testet på lørdag mot en 325 91 mod automat. den holt eg heilt opp til 110-100. og det vil eg påstå er bra. kan ver på grunn av m3 bakakslingen. kanskje det er en annen utveksling på den. Tror alt kommer ann på vedlikeholdet. og ka olje den er kjørt på og lengde mellom oljeskiftene. Bilen såg jo veldig velholdt ut. så eg tror ikkje det er noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Det er vel kanskje det er derfor det er så mange tilsalgs med denne km standen.. Får håpe min holder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Har sett e-36 med over 300000 på km-telleren!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansen motorsport Skrevet Oktober 20, 2004 Share Skrevet Oktober 20, 2004 Min har gått over 250 000, å den er det da ikke noe problemer med. Slitedeler må jo byttes når bilen har gått 100 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 20, 2004 Share Skrevet Oktober 20, 2004 Vår har gått 230.000km Null problem med motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 20, 2004 Share Skrevet Oktober 20, 2004 Onkel min har en 92 e-36 som er gått snart 400tkm.Motoren går som ei klokke på den og han har jo bytta noen foringer og slikt.Men ut ifra det så har det ikke vært noen store problemer med den da..Så 190tkm kan jo ikke være så ille da....E-30 min runder snart 190tkm..Virker tight og fin ennå den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå