sdfdsfds Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg lurer på å bygge om min 320i, noen som vet om det er mye jobb å bygge om bakbremsene på en 320i til en 325i? Jeg har bremser og kardang liggende hjemme. Må forbremsene foran åsså byttes får å få den godkjent? Og noen som vet om det er dyrt å skifte hjulbuer bak? Mine er litt rusta, ellers lite rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 vet att du kan få begge veng hjulbuer for ca 700nok og da er d jo jobben med og skifte dem da og lakkering . bakstillingene er helt like men du må bytte håndbrekkvirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Så det skulle gå fort det da Sånn som bremse rørene, er det noe forskjell på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Så det skulle gå fort det da Sånn som bremse rørene, er det noe forskjell på de? tar dem vel av med bærebroen og bruker den delen fra 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå