|_BMW_| Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 har innvestert i nye blinklys.... Men hvordan løsner jeg de små på sida?? IQ test, eller er det bare og rive?;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hehe Skru ut skruen... Ikke riv!! Den skal skyves til siden.. Husker ikke hvilken vei... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2004 hvem skrue?? hehe...er ikke så grønn som en skulle tro men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Ja det er vel ikke skrue på E39... Er vel på e36 og e30 d..... Går det ikke ann å vippe blinklyset til siden med et flatjern? Husk å legge noe mellom karosseriet og glasset så du ikke får hakk... f.eks. papp bit el lignende... Har du sett i instruksjonsboka? bruker å stå slikt der tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2004 tar i mot alt med takk jeg,men det er ikke mulig og komme til fra motoren...så det må vippes ut på en måte tror jeg, men tørr liksom ikke benne for mye...;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 På den gamle e39 520 jeg hadde før så byttet jeg til hvite blinkere. Tok bare å vippet de ut ja.. Sitter litt godt, men bare å ta i. (De skal jo byttes ut uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Jeg mener å huske fra instruksjonsboka mi at glasset skal skyves frem, og så trekkes ut. Jeg har ikke prøvd selv (ennå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 jeg vippa d ut med ett skruhjern bare og synest og huske att d gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 har innvestert i nye blinklys....Men hvordan løsner jeg de små på sida?? IQ test, eller er det bare og rive?;P Satte mine på hver gang, fant ikke den skruen på sida, så jeg knuste lykta og reiv den ut før jeg fant hvilken skrue som skulle løses. Gjorde ikke noe siden jeg skulle kaste den allikavel. var gjort på 5 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå