BMW525i Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Har et problem(vet ikke om det er et problem )med tåkebaklys lampa. Den lyser tll meg når jeg kjører, har ikke tåkebaklys påslått. Lampa lyser ikke like sterkt som når tåkebaklysa står på, og den lyser også bare om høst, vår og vinter, aldri om sommeren! Er det noen som har en idè? Fuktighet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Sært problem... men kan vel være noe med kortslutning/fuktighet ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Skal prøve å koble ut en og en av baklyktene i morgen å se om det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Har du overledning i et av baklysene dine kan du få lys i denne lampen. En kamerat koblet tåkebaklysene sine sammen med bremselysene (for å få 4 bremselys) og da fikk han lys i denne lampen hver gang han bremset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 har ikke lys i den når jeg bremser nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 har ikke lys i den når jeg bremser nei. Nei, det var bare et eksempel det som jeg skrev over. Kommer overledningen fra baklyset (vanlig parklys/ kjørelys) kan det hende at du får lys i tåkelyslampen i dashbordet. Hvis du slår av alle lysene, men har tenningen på, lyser denne lampen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ja den lyser hvis bare parklyset står på. Det er ser ut som om det er to "lysstyrker" på lyset. Et svakt som lyser hele tiden og det vanlige når tåkelyset står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Da er det vel bare å begynne å se over kabler, kontakter, pæreholdere o.l baki der. Se etter irr på kontakter, løse ledninger, klemte ledninger o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Pleier å funke å bruke CRC 5-56en eller WD-40en aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 WD-40'en lukter best, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hehe, får prøve med WD-40 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå