SeT Skrevet Oktober 21, 2004 Share Skrevet Oktober 21, 2004 Jeg så forleden i en post der noen(cmn var det vel) som var inne på vegvesen.no og fant litt info om en bil... hvor finner jeg det? Jeg har trålet hele siden og finner ikke noen sted der jeg kan Skrive inn reg.nr eller lignendes... Noen som kan gi meg en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hvis du vet reg.nr: Sjekk f.eks http://www.mekonomen.no/katalog.asp?but ... 00&sprak=N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 På vegvesen.no er det inn på periodisk kjøretøykontroll -> sjekk når... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hvor får jeg tak i understellsnummeret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 Vognkortet. Mulig du får det om du ringer Biltilsynet/Politiet også. Usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 d får du nok ved og ringe biltilsynet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå