Jonte Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hvordan i all verden har folk klart å montere chromringer på E36? Jeg prøvde selv, men fikk det ikke til å se bra ut når jeg måtte gjøre det bakfra liksom.. Så jeg vil ha av instrumentpanel-glasset, hvordan klarer jeg å løsne dette? Eller må jeg knuse dette? Bilder - http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Så nå kjører jeg med bare ringer rundt temperatur og bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 Jeg monterte de på den måten du gjore/prøvde. Ble meget bra til meg. Kan det være dårlig passform på ringene du har fått da?? BILDE : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Jeg monterte de på den måten du gjore/prøvde. Ble meget bra til meg. Kan det være dårlig passform på ringene du har fått da??BILDE : Samme ringer som du har jeg også har.. Kjøpt hos Motor Teknik? De var så 'klistrete' at de satte seg fast overalt jo.. Fikk ikke til å sette dem bent.. Hvordan gikk du fram da? For å få dem festa? For å dem på plass osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 Jeg kjøpte mine hos GS Bildeler. Jeg vaska av det limet som satt på ringene fra før. Så brukte jeg et eget lim vi har på jobb (husker ikke navn) Pressa så ringene på plass og dobbeltsjekket at ringene var var rette. Når de da så rette ut tok jeg bare å holdt de der til limet tørka( 2 min). Så fikk de ligge natten over. Dagen etter var det bare å få på plass instrumentpanelet igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå