Gå til innhold

Fullstendig dødt bruktbilmarked?


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner va du mener. Det var en som ringte på bilen min (utlending hørtes det ut som) og tilbudte seg å kjøpe bilen min hvis jeg solgte noe for han?! Okey, svarte jeg, Hva da? Da kom svaret :D : Hvis du selger noen plasmaskjermer for meg, så skal jeg kjøpe bilen din, sa han. Det viste seg at han hadde 140 stk skjermer på 42" :wink: Han skulle bare ha 3500,- per stykk for dem!.... Hørtes litt suspekt ut spør du meg :-k Så jeg holdt meg unna den dealen....... :roll:

Men.. men fikk solgt den til slutt da, for det jeg ville ha (70k). :D Du får stå på så får du vel solgt til slutt!

Bilen:

http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjiipern det der Gunnar ! Har du fått solgt Chrysleren din ? Vet du det til neste gang, ikke kjøp Chrysler... Forresten, sånn ut av det blå.. Hvordan er det med Mini Cooper ? Medlemskap her ? Beste kompisen kjøpte den Woorks utgaven som sto på Tronrud bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke solgt nei, er det jeg irriterer meg over...

Og vel, det skal legges til at jeg prøver å selge den for mer enn hva jeg gav for den for 1 år siden, men jeg fikk den veldig billig, og prisen jeg har satt nå er fortsatt billig, og under listepris.

Minifolk må gjerne bli med her de, men tror desverre ikke at det er så mange som har peil på Mini her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da fikk jeg bud på 30k fra han utenlandske luringen (står annonsert til 48k). ETTER at han hadde gitt bud spurte han om bilen var amerikansk, og hvor stor motor det var i den. Han visste ikke en dritt om den, og har ikke prøvekjørt den. Har jo fått bedre tilbud fra bilforhandlere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke holdt øye med annonser i det hele tatt. Han ringte en dag og stod ved bilen (står parkert ved veien oppi her), og ante ikke hvilket merke det var eller noenting. Da lurte han også på om jeg var villig til å gå ned i pris, uten å vite hva det i det hele tatt var han pruta på. Selv om det faktisk står lapp med masse beskrivelser i det ene vinduet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller virker bmw-annonser som magneter på utledinger? Etter at jeg fikk solgt bilen min ringte det 8-10 stk og nesten alle var utlendinger. Bra at ikke min endte op psom pakkis-tralle da ;)

Det er vel en chrysler neon vi vi snakker om nå er det ikke?

Skrevet: Tor Nov 04, 2004 18:09 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Han har ikke holdt øye med annonser i det hele tatt. Han ringte en dag og stod ved bilen (står parkert ved veien oppi her), og ante ikke hvilket merke det var eller noenting. Da lurte han også på om jeg var villig til å gå ned i pris, uten å vite hva det i det hele tatt var han pruta på. Selv om det faktisk står lapp med masse beskrivelser i det ene vinduet...

hmmmmmm... :-k rar utlending du har terga på deg da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Chrysler dette her da.. ;)

Gjør meg ingenting hvem som ringer bare de ikke kommer med slike skambud, og åpenbart gjør det bare for å prute. Hadde han i det minste visst hva slags bil han bydde på, og hatt saklige grunner for prutingen, kunne vi heller diskutert saken. Å by 40% under prisantydning uten å vite en dritt om bilen er bare dustete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opps..skulle tatt med i innlegget mitt at dette gjaldt spesielt bmw. Noen andre som har solgt bmw'er som opplever det samme?

jepp som over:

Skjønner va du mener. Det var en som ringte på bilen min (utlending hørtes det ut som) og tilbudte seg å kjøpe bilen min hvis jeg solgte noe for han?! Okey, svarte jeg, Hva da? Da kom svaret : Hvis du selger noen plasmaskjermer for meg, så skal jeg kjøpe bilen din, sa han. Det viste seg at han hadde 140 stk skjermer på 42" Han skulle bare ha 3500,- per stykk for dem!.... Hørtes litt suspekt ut spør du meg Så jeg holdt meg unna den dealen.......

Men.. men fikk solgt den til slutt da, for det jeg ville ha (70k). Du får stå på så får du vel solgt til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...