Kure Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Fikk bilen min fra forhandler i går, og i dag fant jeg ut noe artig... Syns bilen var litt treg til å gire ned når jeg ga full gass . Så plutselig kom jeg til å trykke litt ekstra på pedalen etter at jeg hadde kjørt den i bunn, det føltes som om pedalen gikk over ett lite hakk, og vips... kickdown!! Har aldri hatt automat før så dette var nytt for meg.... Men artig var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 kick-down er faktisk artig. Prøvekjørte en e36 325 med automat. Lå i 160-170 og tråkket ned kick-down'en og da akselererte den videre opp til 180-190 med en gang. Men ville nok hatt manuell uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Med automat er det bare å tråkke flatt, ja. Skummelt på glatt vei (vinter/vått), men ellers moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Pass på kassa da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Må nesten innrømme at jeg "tester om kickdown virker" de få gangene jeg får prøve bilen til fader'n også. hehe... Huff... Han må liksom være så gjerrig på den bilen sin! Moder'n (av alle i hele verden) får kjøre den når a vil, men jeg, NEI DA!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Kicdown er noe rått det, første gang jeg prøvde kick down var på jaguaren til en venn av familien min, kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet November 6, 2004 Share Skrevet November 6, 2004 Kick-down er ikke feil spesiellt ikke på en V8, det merkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Gøy med kick-down....Spesielt når ASC-lampa begynner å blinke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 En kollega av meg hadde en 750iA (88mod - Deilig bil forresten..V12'er) og lå du i 200km/t med den så kicka den ned ett gir hvis du ba den om det... Har også hørt rykter om at Audi sin RS6 hopper to... gir ned fra samme utgangspunkt - rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 He he...Gøy med aksellerasjon! I den sammenheng må det råeste være MC...Jeg har hatt en '00 Yamaha R1. 180km/t i 2. gir, med 4 gir igjen er ikke galt! (Heller ikke 260km/t i 5. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå