///M Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Ja så er det meg og bilen min igjen da. Den søte lille rødfargede hingsten. Det er noe feil med bremselysa, jeg har skifta pærer, sjekka om det går spenning, alt ser bra ut, det går spenning hit og dit som den skal, pærene er nye, bremselysa funker avogtil og plustelig kutter dem ut, men for det meste virker dem ikke, hva kan det være, og i går skjedde det masse rart på samme dag, kupevifta sa takk for seg, halve belysningen i instrumentpanelet gikk til helvete, lyset inni bilen gikk til helvete, spillern kutta ut av og til mens den spilte og plustelig slo den av seg og ville ikke slå på uansett, så en brutt sikring inne i sikringrommet i panseret, bytta den, fikk lysene inne og spillern til å funke, men jeg hører ikke musikken mens spillern er på, og bremselysa er fortsatt herpa, er det noen andre steder i bilen det er sikringer enn i panserommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 vil gjette att det er en sikringsboks under baksete på en e36 og jeg. med noen rele og greier. kan jo høres ut som dårlig kontakt på noen av ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Det er nok ikke sikringer/reléer under baksetet på E36, så alt ligger i motorrommet og i dashbordet (mulig jeg husker feil, men tror det er en luke på venstresiden av dashbordet, du ser den med førerdøra åpen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Stemmer som Gunnar sier. Det er ikke sikringsboks under baksete på e36. Hadde ut baksete på en e36 for noen måneder siden pga montering av stereo, og der var det ikke noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Brudd i ledningene som går fra bagsjen og opp i luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 E36 har ikke lykter i bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Er fullt klar over det, men det er samme ledningene som går ut dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2004 hvor mye koster denne kupevifta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå