Anarkee Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 får ikke noen av sigarett tennerne til å virke? kan det være en sikring som har gått? lette man fant ingen. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 ????? Når du trykker den ned, holder den seg nede eller spretter den opp igjen ned en gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ?????Når du trykker den ned, holder den seg nede eller spretter den opp igjen ned en gang?? Nei den holder seg nede og kommer ikke opp igjen, og blir ikke varm heller, prøvde med en en lader som skulle i sigarett tenneren, den virka heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Da er nok sikringen gått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Min kommer rett opp igjen. Når jeg holder den nede blir den bare varm etter lang tid, men ikke så varm att den blir rød gløende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Da er nok sikringen gått!! da skal jeg sjekke sikringsboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hos meg hadde kabelskoen som den er koblet til med løsnet. Sjekk det, om det ikke er sikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hos meg hadde kabelskoen som den er koblet til med løsnet. Sjekk det, om det ikke er sikringen sjekka kabelskoen, men den sikringen var ikke så lett å finne. fant ikke noen sikring som var knyttet til tenneren. KAnskje fordi det står på tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Kan jo være at tennerdelen er defekt, hender ofte det. Hva med å prøve en fra en annen bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Kan jo være at tennerdelen er defekt, hender ofte det. Hva med å prøve en fra en annen bil.... yup har prøvd det, funker ikke det heller. Ganske håløst. får få de til å se etter på neste service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Min kommer rett opp igjen. Når jeg holder den nede blir den bare varm etter lang tid, men ikke så varm att den blir rød gløende. Lett å fikse din da! Finn noe du kan vippe de mothakene litt inn med, helst noe som ikke leder strøm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Min kommer rett opp igjen. Når jeg holder den nede blir den bare varm etter lang tid, men ikke så varm att den blir rød gløende. Min er også sånn, men kan egentlig ikke si jeg bryr meg da røyking er forbudt i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Min er og litt vrien på dette med å holde seg nede, det popper opp igjen før det er gått et sekund, men hvis jeg holder den nede i 5 sekunder så er den fin og varm.. Men ligthere funker alltid litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Min er også sånn, men kan egentlig ikke si jeg bryr meg da røyking er forbudt i min bil. Det er det i bilen min også. Men bare gøy at alt er som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Min er også sånn, men kan egentlig ikke si jeg bryr meg da røyking er forbudt i min bil. Det er det i bilen min også. Men bare gøy at alt er som det skal være Ja man går liksom bare og irriterer seg hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå