Mooncab Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Åssen butikker er det som selger MB Quart her i norge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 Har en butikk her i byn som selger d, men d hjelper dg vel lite,hehe... Men han har gode priser, så hvis du ikke får tak i noen andre plasser, så kan jeg skaffe tlf.nr og d du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Det hadde vært fint det! Hadde MB Quart i den forrige bilen min! Var veldig fornøyd med det, så jeg jeg er litt sugen på å ha det i bilen jeg har nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 25, 2004 Share Skrevet Oktober 25, 2004 En kompis av mg hadde d i bilen, fungerte meget bra... Spillte både fint og høyt!!! Absoult å anbefale. Her er tlf.nr: Bilpleiesenteret Jo Geir Lint Telefon: 52 72 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Vet Takker og bukker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jeg var innom SR Bilradio (tror det er det de heter...) i går. De ligger på Ryen i Oslo. De hadde MB Quart. Ganske heftige priser.... Er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Har forskjellige MB-Quart, både billig serier og dyrere... Klart di dyreste er best, men spørs hvor kresen du er, for di litt rimligere spiller også ganske så bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Det de hadde hos SR var tre forskjellige serier. Den dyreste komponentpakken med 5,25" bass og diskantelement + delefilter kostet ca 3000 kr. Dette er jo ikke småpenger for et sånt lite sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hadde 6,5" og diskant fra MB Quart i gamle bilen! Det kostet nesten 9000 kroner nytt! Spilte noe vanvittig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 FortKnoks i drammen fører noe av dette merket, minnes jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg hadde Focal Utopia 5,25" i den forrige bilen min. Det spiller fletta av det meste.... Men kuler an denne gangen... Bygger jeg anlegg i denne bilen blir det nok Seas Lotus tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå