Gå til innhold

Vet noen om en E 30 m3 til meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann ! Noen som vet om en e30 M3 som er til salgs ? Og det jeg tenker på da er en som trenger motorbytte, overhaling osv ... Har lyst på en bane bil og kunne klart meg med en 325 men vil svært gjerne ha en M3. Synes det blir feil å strippe og ødelegge en "hel" bil !!!!

Skrevet

vet selvsagt det ...men lurer på om det er noen som ....vurderer å reparere sin m3 eller bare selge den som den står ...."e du me "?

Skrevet

Gunnar du fikk med deg hva jeg mente. Har brukt Vortech 320 Ci'en min både på Rudskogen, Eikås og Reve ... Og har ikke lyst til det mer. Fornuften sier det, da jeg trekker meg( takk og pris) når jeg kommer samtidig inn i svinger med andre biler. Men gi meg en billig M3 med skikkelig kvassa motor og sinna understell :twisted:

Skrevet

Men du MORI...

Tror jeg mins bilen din fra ett rudskogen treff!

Var vel master starter 2003, startet sammen med deg og du fikk 2 plass og jeg slo deg med håret (les 1 plass) hehe :D

Skrevet
Gunnar du fikk med deg hva jeg mente. Har brukt Vortech 320 Ci'en min både på Rudskogen, Eikås og Reve ... Og har ikke lyst til det mer. Fornuften sier det, da jeg trekker meg( takk og pris) når jeg kommer samtidig inn i svinger med andre biler. Men gi meg en billig M3 med skikkelig kvassa motor og sinna understell :twisted:

Skjønner deg godt der!

BMW M3 1986

BMW M3. Ikke EU- godkj. 1986-modell, kmstand 220.000. Prisant. kr 80.000.- Kontaktinfo : Sverre G Birkeland, telefon 95792321 (Rogaland)

BMW M3 1991

BMW M3. Norskreg., mangler topp og blokk, bud. 1991-modell, kmstand 100.000. Prisant. kr 90.000.- Kontaktinfo : Thomas Westeng, telefon 90084272 (Oslo)

BMW M3 1988

BMW M3. Strøken og pen, 18" M5-felger, ikke vinterkjørt, evt. billigere ved hurtig avgj. 1988-modell, kmstand 220.000. Prisant. kr 125.000.- Se ukens avis for kontaktinformasjon. (Sør-Trøndelag)

Det er stort sett i det området der de billigste ligger. Kanskje den første kan være et bra alternativ?

Skrevet

Stod ett 325 karroseri med div M3 deler på BMWCCN sitt fora for noen dager siden. Med bredde skjermer, bakaksel, gear osv osv. hørtes ut som ett bra prosjekt.

Tror tråden het "hva kan eg få for dette" eller M3 eller noe sånt...

Skrevet

Takker gutter. Den på bmw forumet er jeg i gang med å sjekke alt. Har fått svar fra selger, venter på bilder.

Gunnar, takker for tipsene. Det var opptil flere interessante der ja !

Og du Patrick.. Jeg husker det som bare pokker, og pokalen står her foran meg over Pc'en. Det må ha vært Bokhylla di fra IKEA på bagasjelokket som gjorde utslaget hihi. I kombinasjon med at jeg med den " syke " utvekslinga må gire over i 3 gir på noen og 90 km/ t. Og presse eller ikke, to literen til Bayer gutta er ikke kvikk i bunnen av tredje giret som jeg må dra over målstreken i ! :? Men moro er det jo alltid :lol:

Men Gunnar, skule hatt en Avatar av bilen min jeg ? Legger du den opp for meg ? Pick one....

Og Menig... hmmm hva er kriteriene for litt høyere grad ?

Skrevet

Og du Patrick.. Jeg husker det som bare pokker, og pokalen står her foran meg over Pc'en. Det må ha vært Bokhylla di fra IKEA på bagasjelokket som gjorde utslaget hihi. I kombinasjon med at jeg med den " syke " utvekslinga må gire over i 3 gir på noen og 90 km/ t. Og presse eller ikke, to literen til Bayer gutta er ikke kvikk i bunnen av tredje giret som jeg må dra over målstreken i ! :? Men moro er det jo alltid :lol:

Bare innrøm det MORI, du blei banka over streken :D:D:D

Pokalen min står her hjemme i bok hylla (ikke fra IKEA) og samler støv...(den som er hakket større enn din)

Tenger og få plussa på med noen flere gett :twisted:

Og ellers var det nok Down forcen fra kebab vinga som gjorde utslaget for meg.

Ellers kan jeg til info si at det lille stuntet der gjorde at hardy skiva mi gikk til dundas :( så det var bare og kjøre pent hjem og parkere bilen etter det. MEN gud så jevnt drag vi hadde :P

Og til slutt, Bilen din er dritt fin. Må si meg enig med Gunnar på at gullfargen gjør seg godt på BMW spes på cabben din

Skrevet

Takker Gunnar...jeg er litt analfabet hva data angår. Men det bruker alltid å "årne" seg med hjelp av gode venner. Her i Bergen er det Csl gutten vår som hjelper meg..på stedet hehe.

Og Patrick, Hardy skive hehe til pass til deg 7 hundre deler hihi :evil: Det var en hard sommer for bilen min, måtte innom Niederlassungen i Hamburg for service og bytte "hinter achse getriebe" med mere... Ikke bare Rudskogen sin feil, men også dumme jeg som skulle tøffe meg :oops:

Slutta med det nå da hihiih :roll: Men du verden som den E30'en ska få kjørt seg .........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...