SeT Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Noen som vet hva slags pære som skal stå i skiltlyset på en e30? Skiltlyset manglet når jeg kjøpte den og nå har jeg kjøpt nytt, men pæra fulgte ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Er vel en 5watts sak tror jeg... koster ca 10 spenn pr stk på bilextra. Har ikke bilde av en i farta, men pæra er avlang med to "kontakter" i hver ende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Har faktisk aldri bytta pære i noen skiltlys, men det er vel nr. 7 her: De finnes i forskjellige lengder, så det enkleste er vel å ta ut den du har og ta den med inn på en bensinstasjon eller noe, så får du riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Jepp stemmer det. Det er nr 7 på bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Yes var nok den ja:P Gikk rett ned på bensinstasjonen og kjøpte meg en sånn når Balle sa det var en 5w og det stemte nok det ja:) skal ut og montere skiltlyset i morra viss det ikke regner så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Det heter for en pinolpære folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå