Remi Berg Skrevet Oktober 26, 2004 Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg har en E30 M3 look vinge evt. med bakluke til salgs. Innbytte i feilfri bakluke er å foretrekke. Har også en tårnstiver til bagagerom av typen wiechers sport i aluminium, passer til E30 og E36 compact.
erlings Skrevet Oktober 26, 2004 Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg har en E30 M3 look vinge evt. med bakluke til salgs. Innbytte i feilfri bakluke er å foretrekke. Har også en tårnstiver til bagagerom av typen wiechers sport i aluminium, passer til E30 og E36 compact. hvor mye forlanger du for den tårnstivern din da? bilde? erlings
Remi Berg Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2004 Tenkte jeg skulle ha rundt 500 + evt. frakt. Har ikke bilde nå, men jeg skal prøve å få lagt ut et i morgen.
Remi Berg Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Skrevet Desember 6, 2004 Skal prøve å få tatt bilde i morgen. Kan nå gi bud på vingen Det er et lite bilde av vingen i avataren min, er vel et eller to i galleriet mitt også tror jeg
Runar-CSi Skrevet Desember 6, 2004 Skrevet Desember 6, 2004 vanskelig å gi bud når i ikkje har en aning på ka du vil ha for han...
Remi Berg Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Skrevet Desember 6, 2004 Vi kan nå begynne på 1200 å se hvor det går
cmn Skrevet Desember 6, 2004 Skrevet Desember 6, 2004 Adminedit: Link og info fjernet av hensyn til salget.
Runar-CSi Skrevet Desember 6, 2004 Skrevet Desember 6, 2004 er d med den "flaps"`en som var på ene bildet da ?
Remi Berg Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Skrevet Desember 6, 2004 Dette er vel "hjemmelaget kopier"med dårlig passform? Nå har ikke jeg fulgt med på prisutviklingen på akkurat denne de siste årene, men jeg betalte mye mer enn dette for 2 år siden å da kjøpte jeg til sterkt redusert pris. Har denne du linket til justerbar "leppe"? Da når du har gjort det klart hva denne koster ny er det jo klart at jeg ikke kan forlange over nypris for denne? Beklager at jeg ikke sjekket nypris før jeg la ut pris
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Skrevet Desember 6, 2004 Finnes forskjellige vinger også: http://www.bmwinfo.com/30215.html Evo IIIen har den justerbare utgaven. Dessuten finnes det jo forskjellige produsenter og forskjellige materialer. Kan jo variere litt. Har man blå bil er det jo dessuten greit med en ferdig lakkert vinge. Koster fort en lapp og to i lakkering.
Runar-CSi Skrevet Desember 6, 2004 Skrevet Desember 6, 2004 har den du skal selge "leppe" som på d ene bildet? om den har d kan jeg legge inn et bud på 1000,- kr...
Remi Berg Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Skrevet Desember 7, 2004 Denne har en leppe som kan justeres i to posisjoner. Om jeg ikke husker helt feil er denne vingen laget i ABS plast og ikke glassfiber
Remi Berg Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Skrevet Desember 7, 2004 Vingen er laget av Polyuretan og leppen er laget av polyuretan-RIM i følge papirene som fulgte med vingen. Denne skal også være godkjent på BMW e21 og BMW e30 BMW type 3, BMW type 3/1, BMW type 3/A og BMW type 3/R. Det er med papir et godkjenningspapir, monteringsanvisning, og et lite hefte med info om vingen. Den er et orginalt product med instemplet art. nr. og fabrikant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå