RCS Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg har tre potter. 1stk turbo potte med 5" stuss. 100% rustfri. 1000kr NY! 1stk DTM potte med 652x5" enderør i rustfritt. 1300kr NY! 1stk potte med 3" stuss i rustfritt. 800kr NY! Mail meg om du er interesert eller vil se bilde postmaster@grombil.com RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 aaah, vil ha !! Skal sjekke økonomien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Her er en link til mine bilder. Her finner dere flere bilder av pottene. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=RCS&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=2 NB! Bilen er også for salg RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 oioi, hva ser jeg ved en hvit bil på ett av bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest R.C.S Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 De er fra en dekkdebatt vi hadde forleden Bra mønster i de dekkene RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå