Aguilera Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Rart, når jeg drar ut sigarett tenneren så er det ingenting der...mangler hele innmaten liksom... Hvor kan jeg få tak i sånnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Prøv Knoks og OS Bildeler. Hvis ikke må du nok besøke Vassbotnen 13 (Bavaria). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Prøv Knoks og OS Bildeler. Hvis ikke må du nok besøke Vassbotnen 13 (Bavaria). Okai, d e såpass ja...ingen bilsjapper som selger slikt alså? Er det vanskelig å montere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Prøv Knoks og OS Bildeler. Hvis ikke må du nok besøke Vassbotnen 13 (Bavaria). Okai, d e såpass ja...ingen bilsjapper som selger slikt alså? Er det vanskelig å montere da? skulle prøvd det selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Prøv Knoks og OS Bildeler. Hvis ikke må du nok besøke Vassbotnen 13 (Bavaria). Når det gjelder bavaria så har jeg intrykk av at de ikke gidder eller har peiling på noe der. Ville skifte ut tlf med en nyere, men det viste de ikke om de kunne gjøre. det var ikke snakk om å sjekke det eller noe. Ekstrautstyr som kan ettermonteres på bilen har de heller ikke peiling på. det visste de ikke hvordan de skulle finne ut av hva som var tilgjengelig. for ikke å nevne at når jeg skulle kjøpe en nøkkelring så måtte jeg vente 20 min før jeg faktisk fikk kjøpt den, ble bare slengt fra person til person. Til slutt så så hu dama så tar i mot folk at jeg ble temmelig irritert, så hun gikk og fikk hentet greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå