Hhenrik Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Var ute og kjørte her om dagen, plutselig da jeg kjørte over en minimal hump begynte bremselys indikatoren på check controlen å lyse, stoppa på en bensinstasjon å sjekka om hvilket av lysene som var røket, men til min store overraskelse var det ingen av de tre (ekstra bremselyset i bakruta) bremselysene som funka. Noen som vet hva dette kan komme av? Lite sannsynlig at alle pærene har røket liksom, å da burde vertfall noen av dem lyse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Sikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Sjekk følaren på pedalen visst ikkje sikringen er gått, hadde samme problemet eg og. Det var følaren som var kaputt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hehehe, du er en liten lurifaks du Gunnar glemte helt ut å sjekke sikringen...å vet du hva...det var sikringen som hadde gått hehe, takker takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå