|_BMW_| Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hei! Surfer rundt på internett for og finne koblinskart over lydanlegget i bilen min... Men hva er DSP og hvordan finner jeg ut om jeg har dette? hehe.... 520 ia 1999 mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Dette aner jeg ikke hva er, men du kan kanskje prøve å sende en melding til kblom. Han tror jeg har peiling på stereo i E39!! Han kan kanskje også hjelpe med skjema over kablene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Det er en del av det store anlegget. DSPen gir mulighet for å justere volumet/effekten per kanal/høyttaler elektronisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2004 oki=) Men hvordan finner jeg ut om jeg har dette da? Jeg kan ikke stille inn på spilleren hvordan de forskjellige høytalerene skal spille, der er alle undet et... Betyr det at jeg ikke har DSP da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 Tror det, ja. Mener det er den delen som gjør det mulig å justere alt individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2004 oki.. THNX=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 DSP = Digital Sound Prosessor! En justere høgtalerens "Angliment", er ikke helt sikkert på hva det betyr men en merker stor forandring på lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå