Kjell Rune Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 noen som er interisert i å få noen 220liter plastfat mot avhenting i rogaland. jeg har en haug med slike på jobb på sola som d har vært såpe i og disse er nå tomme og står bare i veien for meg. tenkte noen tenkte d kunne være kjekt og ha ett par kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ja takk. Jeg tar gjerne 2-3 stk. Bor på Madla, så det er ikke lange turen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 kanskje jeg skulle nevnt mob nr midt. 99150686 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 kanskje jeg skulle nevnt mob nr midt. 99150686Kan jeg ringe deg på dagen i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 joa. er på jobb til4-5 tiden jeg. men jeg tar telefonen eller ringer tilbake ved første mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Det er ikke sikkert jeg klarer å få det til i morgen. Rett og slett fordi min E36 coupe ikke egner seg for transport av slike. Men jeg har en Ford (fælt å si!) som jeg har lånt ut. Kanskje jeg kan få låne den tilbake. Ellers kan jeg sikkert få til noe i løpet av helgen, hvis det er en mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det er ikke sikkert jeg klarer å få det til i morgen. Rett og slett fordi min E36 coupe ikke egner seg for transport av slike. Men jeg har en Ford (fælt å si!) som jeg har lånt ut. Kanskje jeg kan få låne den tilbake. Ellers kan jeg sikkert få til noe i løpet av helgen, hvis det er en mulighet? d går helt greit. de står utenfor hallen så d er ingen problem. kan hente de om natten og vist du vil d he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det er jo flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 Ser for meg Gaute stå der og sikle over plastfatene når politiet kommer med Maglitene sine og lurer på hva f... som foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Ser for meg Gaute stå der og sikle over plastfatene når politiet kommer med Maglitene sine og lurer på hva f... som foregår. he he, ja da skulle jeg stått der med filmkamera og hørt forklaringen. he he. ike d att d er så farlig og stjele noen tomme 220liters fat da, men d er utroli hva man kan komme til og si vist de kommer he he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 30, 2004 Share Skrevet Oktober 30, 2004 Har prøvd å ringe deg både i går og i dag Kjell Rune, men jeg kommer ikke gjennom. Har fått transportmiddel på plass, så hvis du er innom her og ser, kunne du kanskje ringt meg. Tlf.: 92200400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå