Gå til innhold

OBC - Stor Kjørecomputer m36?

Haldor
 Share

Anbefalte innlegg

Ser at det har blitt diskutert OBC'er til forskjellige modeller og dette er noe jeg kunne tenke meg i min m36 Touring.

Spørsmålet jeg har i så måte er pris, hvor mye går den store OBC'n som ny og brukt? Har ikke sjekka om jeg har kablingsnettet klart så kanskje jeg er litt forut for meg selv men....

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også dette er et rimelig svært prosjekt. Hadde stor computer i E36en min, og har lyst på det i E34en også, men har egentlig slått det fra meg. Kommer til å gå for den lille med bare utetemp og slikt. Ser bedre ut enn den analoge klokka ihvertfall!

Problemet med den store er at du må ha lykter med CC (finnes både med og uten), sensorer i øst og vest, osv... Liste over en del av greiene den sjekker: http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=checkcontrol

I tillegg holder den jo kontroll på hvor langt man kan kjøre på tanken, har hastighetsgrense (varsel), snittforbruk, og masse greier. Ligger ikke *alt* klart (hele ledningsnettet og lyktene har CC og slikt) tror jeg nok også at det koster mer enn det smaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...