manta-a Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 Heisann. Har en webasto vermer montert i e-30 min.Men jeg mangler fjernstyringa til min....Var ikke med når jeg kjøpte bilen...Så hvis noen har en webasto som der defekt med en sånn fjernstyring så vil jeg gjerne kjøpe den da Bynner jo og bli kaldt ute da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Hei, Det er ikke sikkert at det har vært noen fjernkontroll. Har sjekket litt med tanke på å få det installert. Standard leveres det med klokke i bilen. Fjernkontroll og mobilstyring er tilleggsutsyr til ca. 5-6 tusen . Svinedyrt spør du meg! Mvh, Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 4, 2004 Forfatter Share Skrevet November 4, 2004 Heter tele starter det systemet jeg har da...Står oppå webaston min...Hadde vært kjekt og fått den igang nå da...Blir jo bare kaldere og kaldere om morran da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Telestarter? Er ikke det GSM-modulen til Webasto da? I så fall ringer du bare til bilen... Trenger ikke fjernkontroll da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 4, 2004 Forfatter Share Skrevet November 4, 2004 Men korsen finn æ ut nr ten da???hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Vet ikke den som solgte bilen det da? Ring evt. Webasto for å høre hvilken operatør de bruker. Det er sannsynligvis Telenor. Sjekk så om operatøren har nummeret. Lykke til, Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Alle fjernstyringene til Webasto heter Telestarter (T60, T70 evt. T80) Telefonstarterene heter vel Minicall og ikke Telestarter så vidt jeg vet. Er Telestarteren gåen kan et Webasto-verksted skaffe deler til dette. Uansett må du jo kode inn fjernkontrollene til styringsenheten. Regn med at du må ut med 1500-3000 kroner for dette. Å få tak i brukte slike er like enkelt så å få tak i kylling-lipper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå