SeT Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 I Bilen min er det ikke noe Kupelys... Dette er litt irriterendes når det er mørkt ute... Noen som har en ide om hva jeg kan bruke som Kupelys? Eller noen ide om hvordan jeg kunne montert ett nytt ett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Er det ikke brytern i døra som er gåen til deg???Jeg hadde det problemet på min e-30.Smurte opp mine og etter det så har de fungert prikkfritt.Og så kan du montere en lysforsinker ifra biltema på de sånn att de lyser 15 sekunder etter du har lukket døra.Så har du lys til du har fått nøkkeln i tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg finner ikke noe lys i det hele tatt:P og hvilken bryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Coupe lysan sitter jo oppi taket ved døra på e-30n.Ett på hver side!!Og brytern sitter i fremkant i døråpninga...Er ca to cm lang og festa med en stjerneskrue.Skal jo ikke være vanskelig og finne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 1, 2004 Forfatter Share Skrevet November 1, 2004 Noe sånt har jeg ikke sett!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Når du sitter i bilen i stolen med andre ord så er det ca ti cm ifra hodet ditt...Er jo standar på alle e-30 går jeg ut ifra.Har vært det på alle e-30 jeg har vært i..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Stemmer det. Skal sitte i taket der ja... Men det er jo ikke alltids det funker som det skal da BMW og elektronikk gikk ikke hånd i hånd på 80 tallet tror jeg... (eller så er det alderen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 eg har sett inni denne e30`en det er ikkje noe kupelys i den og det er ikkje merke etter at det har vert heller, veldig merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 Hørtes jo veldig rart ut att det ikke skulle være det i bilen....Alle biler har jo coupelys...Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 kanskje sikringa,bytta noen sikringer igår og fikk alle lysa tilbake, bytta de om ikke så brutt ut eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå