Aguilera Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 (!) tegnet har begynnt å lyse på instrumentpanelet igjen... Ikke så veldig lenge siden det lyste sist, og da var det tomt for servovæske, så jeg fyllte tanken til topps, og lyset gikk bort! Trodde (!) tegnet hadde noe med bremsene å gjør, ikke servovæska, og siden jeg har fyllt på for ikke så lenge siden, så tviler jeg på at det er det som er problemet denne gangen også....ka kan det ver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Sjekk først servovæskenivået, hvis det er lekkasje her vil jo problemet dukke opp igjen. Sjekk også bremsevæskenivået mens du er igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Utropstegnet har vel ingenting med servovæska å gjøre? ... ta av håndbrekket og sjekk bremsevæska ville jeg sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Utropstegnet har vel ingenting med servovæska å gjøre?... ta av håndbrekket og sjekk bremsevæska ville jeg sagt. nei det har jo ingenting med servovæska å gjøre, men siste gang det lyste, så sjekka jeg bremsevæska, men den var ok.Og, ja - jeg er blondine, men jeg forstår jo at håndbrekket ikke kan stå på når jeg skal sjekke det der...... Da manglet det servovæske, og da jeg hadde fyllt på med det, så forsvant lyset...rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Kan det være litt tilfeldigheter ute og går her? Det kan jo være at bremseklossene dine begynner å bli utslitt og at det er derfor at lyset kommer og går litt. Det kan også skyldes dårlig kontakt i denne kretsen, noe som er forholdsvis vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Og, ja - jeg er blondine, men jeg forstår jo at håndbrekket ikke kan stå på når jeg skal sjekke det der...... Hehe, du kan fint sjekke bremsevæska med håndbrekket oppe. Men poenget var at det lyset lyser når håndbrekket står på, eller du har lite bremsevæske. Tror ihvertfall det er slik. Kan det være litt tilfeldigheter ute og går her? Det kan jo være at bremseklossene dine begynner å bli utslitt og at det er derfor at lyset kommer og går litt. Det kan også skyldes dårlig kontakt i denne kretsen, noe som er forholdsvis vanlig. Har bremseklossene noe med utropstegnet å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Har bremseklossene noe med utropstegnet å gjøre da? Ehh.. Nei! Roter litt jeg nå, bremseklossene har visst sin egen lille røde lampe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Kan ikke (i) ha noe med bremseveska eller abs bremsene å gjøre da? (hvis det er ABS på bilen da) Men hvis du har instruksjonsboka så står det vel der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Oktober 31, 2004 Share Skrevet Oktober 31, 2004 Ofte en fordel å sjekke den lille boka som ligger i handskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 1, 2004 Forfatter Share Skrevet November 1, 2004 Hehe, du kan fint sjekke bremsevæska med håndbrekket oppe. Men poenget var at det lyset lyser når håndbrekket står på, eller du har lite bremsevæske. Tror ihvertfall det er slik. Jaa, ok, var det jeg mente, formulerte meg litt feil Kan ikke (i) ha noe med bremseveska eller abs bremsene å gjøre da? (hvis det er ABS på bilen da) Men hvis du har instruksjonsboka så står det vel der..... Hmm, der sa du noe, har abs ja, men siste gangene jeg har bråstoppa har jeg ikke merka noe til det... Har jo nettop hatt bilen på eu-kontroll også, så di burde vel ha sjekka det der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå