BalleKnalle Skrevet November 2, 2004 Skrevet November 2, 2004 Den kunne jeg tenkt meg å kjøpe av deg. Fikk du ikke kjøpt? Tror Gs bildeler har nullstillingsverktøy til salgs.. Koster vel rundt 600 ny tror jeg...
gravity- Skrevet November 3, 2004 Forfatter Skrevet November 3, 2004 Har ikke solgt den ennå Førstemann til mølla...
Jonte Skrevet November 3, 2004 Skrevet November 3, 2004 Prøvd å kontakte deg på mail og PM.. Jeg skal ha dette verktøyet uansett. Ta kontakt på 91682919 eller jontepop@online.no så fort du ser dette.. Pengene venter på å bli overført til din konto, slik at du kan sende det til meg fort!
alexrh Skrevet November 4, 2004 Skrevet November 4, 2004 For å nullstille servicelampene trenger man ikke noe mer enn en binders. Dermed setter man bindersen mellom 2 av kontaktene i uttaket. Husker ikke hvilke nå, men det er meget lett og gratis.
Peoplez Skrevet November 4, 2004 Skrevet November 4, 2004 ja, visst du bruker bindersen og prøver deg fram, er det ikke fare for at det skal gå til helvete da?
Gunnar Skrevet November 4, 2004 Skrevet November 4, 2004 Jo, du MÅ vite riktige hull, ellers risikerer du å knekke hjernen. Fordelen med en motstand er at det er mindre risky å gjøre det.
Kjetil 323i E36 Skrevet November 4, 2004 Skrevet November 4, 2004 Du klarer vel kun olje på den der opperasjonen. Jeg prøvde da jeg skulle nullstille inspection, altså var ikke olje, men det gikk ikke.
Frode H. Skrevet November 4, 2004 Skrevet November 4, 2004 Du klarer vel kun olje på den der opperasjonen. Jeg prøvde da jeg skulle nullstille inspection, altså var ikke olje, men det gikk ikke. Du kan nullstille inspection også men det er en litt annen fremgangsmåte da. Du kortslutter fremdeles mellom de samme pinnene. Søk litt på nettet og du vil finne..
BalleKnalle Skrevet November 4, 2004 Skrevet November 4, 2004 BMW med binders??!! neitakk da tar jeg den safe måten å kjøper meg heller en nullstiller (hvis en absolutt på liv og død skal spare seg for de 600 spenna, kan en jo koble ut lysa til inspection panelet).
Jonte Skrevet November 5, 2004 Skrevet November 5, 2004 Nå er denne Inspection greia solgt Takk for handelen gravity.. Penga er overført for flere timer siden.. Bedre å koste på seg nullstillingsverktøy enn å drive på å sjangse å kunne ødelegge noe som koster mye mye mye mere enn verktøyet..
Frode H. Skrevet November 5, 2004 Skrevet November 5, 2004 De av dere som har et godt forhold til deres lokale BMW-verksted får sikkert nullstillt serviceindikatoren gratis hos verkstedet. Bare spør fint eller la samboer/veninne stikke innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå