Riefarn Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 Har finni fangeren "min" som jeg har lyst til å slenge på min 93mod 320 sedan.... men så står det fanger til coupe! passer den eller passer den ikke? http://www.quality-autoimport.no/catalo ... cts_id=117 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Tror ikke de passer, ikke at jeg skal garantere det. Men tror at coupe fangeren bak er går litt lenger frem ihvertfall. Men, som sagt, det skal jeg ikke gå god for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Joda, det går fint å montere coupefanger på sedan. Originale fangere er de samme for sedan, coupe, cabriolet samt compact. Klem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 hmmm... Er du sikker på det?? Blinker og skjermer er ikke likt på sedan og coupe iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Panseret/fronten er lenger på coupéene, derfor er ikke skjermene og det der like, men fangerne kan godt være like allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 hmmm... Er du sikker på det??Blinker og skjermer er ikke likt på sedan og coupe iallefall Ja akkurat. Sideblinker, panser og skjerm er anderledes og det er det. Fanger samt blekket som nyrene står i er likt på alle E36 inkl. compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Det stemmer at original-fangerne på coupe og sedan er helt like, både foran og bak på E36. Hvis du skal kjøpe den fangeren du linker til først her, så ville jeg anbefalt å kjøpe sideskjørt og tilsvarende bakfanger også. Ellers blir det liksom ikke helt det samme. Jeg har sett flere E36'er med lignende front, men med resten av karosseriet originalt. Det ser rett og slett ikke bra ut etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 4, 2004 Forfatter Share Skrevet November 4, 2004 takk for rådene blir nok ikke kjøp med en gang.... lite vits å sette på sånn før sladde sesongen men da veit jeg ihvertfall at den skal passe... de vet det vel sikkert der de selger og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Jeg for min del kan ærlig talt ikke skjønne at noen vil ha noe slikt. Fangeren i seg selv er vel grei nok, men nyrene! De er jo helt ødelagte... Ser jallamekk ut når de henger ned på sidene slik som det der. De skal stå rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune H.Bjerke Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Enig! Den fronten ser ikke frisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå