Vortex Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Noen her som vet hva av insprøytning som hører sammen på 325ix? Om det brukes motronic 1.1 eller 1.3? Sliter med at bilen får alt for mye bensin, rette dyser, rett bensintrykk, har bytta luftmengdemåler, lambasonde men ikke styreenheten, var vel skifte rundt 90 med m1.1 og m1.3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Hvilken årsmodell er bilen/motor'n det gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vortex Skrevet November 3, 2004 Forfatter Share Skrevet November 3, 2004 bilen er 86 e30, motoren er 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Dersom motoren er 90 mod er jeg ganske sikker på at det er motronic 1.3. Uten at jeg skal si det 100% sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Den har nok 1.3 ja. Sjekk "DME Gen." under "Teknisk". Det er data jeg fikk fra BMW Norge, og de sier DME 1.3 på M20 fra 11/87... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå