Gjest Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Bmw E36 318i 1991mod M40B18 Selges Kroner 40.000. Bilen er fin å se på, burgunderrød, lakkert helt ned, effektanlegg, el sidespeil,servo,eu godkjent 08-05 Kan Evt Prutes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Vet ikke hvorfor det kom gjest,men det er jeg som selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 km-stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 3, 2004 Share Skrevet November 3, 2004 Bilder? Når er den førstegangsregistrert i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BmW-CHRiS- Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 mulig en kompis av meg vil ha den. Har du bilder? + eventuelle mangler / feil på bilen? Eu ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Den er kjørt ca 190.000km Skal finne ut når den er førstegang reg i Norge Eu ok til 08-05 Katalysator MÅ skiftes, Sprekk i Bunnpanne MÅ SKIFTES, Varmeappatmotor Gåen, defekt soltak, følger med Helårsdekk med originale gamle standard bmw felger. Senka bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 At det er sprekk i bunnpannen har nesten ikke noe å si. kjøpte noe glyme som jeg spaklet utpå bunnpannen over hullet. Det skulle være oljefrastøtende osv. Så det funker som tyggis i håret foreløpgi (skal sjekke hva produktet heter når jeg kommer hjem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Er den solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå